torsdag den 11. september 2014

Beskriv billeder



Billede 1:
Det første billede jeg har valgt forestiller en pige,(Yolandi) der har en masse rotter siddende på skuldrene og på hovedet. Hele billedet er meget hvidt - hvide rotter, hvid bluse, hvid hud, hvidt hår og hvid baggrund. Jeg har valgt billedet fordi der er mange rotter med i det og så synes jeg også det er et flot billede fordi det er så hvidt/lyst. Mange ville nok synes at det er et klamt billede med alle rotterne, men det synes jeg bare ser rigtig hyggeligt ud!





Billede 2:
Det andet billede jeg har valgt forestiller en mand,(Ninja) en dame(Yolandi) og et lille barn som manden holder. De har alle hvidt tøj på, -lige bortset fra de røde fisk på mandens tshirt- og de står foran en hvid baggrund. Det ser lidt beskidt/sjusket ud selvom deres tøj er rent. Damen har lidt filtret hår og de har grimt tøj på. De ser ikke glade ud, men heller ikke sure eller kede ud af det. Det ligner ikke noget normalt familiebillede. Jeg valgte billedet fordi Ninja og Yolandi slet ikke ligner sig selv på det, og det syntes jeg var ret sjovt.




Billede 3:
Det sidste billede jeg har valgt forestiller en dame,(Yolandi) en mand(Ninja) og en dukke. Dukken har en mærkelig maske på og en rotte på hovedet og en på skulderen. Og i højre side af billedet sidder der endnu flere rotter. Billedet har grå/sorte og hvide farver og det ser meget klamt og beskidt ud. Stemningen i billedet er uhyggelig og der ser bestemt ikke rart ud. Først troede jeg at dukken var et barn med en maske på, og så havde jeg også kun set rotten på dukkens hovede og ikke alle de andre, indtil jeg kiggede nærmere på billedet. Der er mange detaljer på billedet og man kan kigge på det i noget tid og finde ting man ikke lige så da man først kiggede på det. Det var mest pga. rotterne jeg valgte billedet til at starte med og fordi det er et uhyggeligt/mærkeligt billede.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar